Workouts


ONZE FIT WORKOUTS


Believe in biedt verschillende soorten outoortrainingen aan. Op deze pagina vind je meer informatie over de verschillende workouts en wat iedere workout uniek maakt. Alle workouts hebben het volgende met elkaar gemeen:

  • Alleen voor vrouwen
  • Op afwisselende locaties
  • Unieke trainingsvormen
  • Op eigen niveau en intensiteit toepasbaar

Believe in streeft ernaar dat iedere vrouw op haar gemak kan sporten en op deze manier hetgeen uit een workout haalt wat op dat moment haalbaar is. Voor de drie verschillende workouts geldt dat jij altijd op je eigen niveau kan deelnemen. Wij sporten en coachen namelijk op ‘tijd’ en nooit op ‘aantal herhalingen’. Zo kan de ene dame wellicht 20 push ups terwijl een andere dame 10 push ups doet in 1 minuut. Beide is prima. Maak je dus geen zorgen of je het niveau van de workout wel of niet aan kan. Ook als je een hele lange tijd niet meer hebt gesport zijn onze workouts haalbaar en goed te volgen.

FUNCTIONEEL FIT

Functioneel FIT is dé workout voor jou wanneer je je spieren wilt versterken en je conditie wilt verbeteren. Met functionele oefeningen waarbij we gebruik maken van het eigen lichaamsgewicht zorgen we ervoor dat de stofwisseling wordt verhoogt, je sterker wordt en het uithoudingsvermogen toeneemt. Ook gebruiken we tijdens deze workout materialen zoals kettlebels, dumbells en sandbags.

POWERBAND FIT

Maak kennis met Powerband FIT. Een unieke workout waarbij je geheel je eigen intensiteit en niveau bepaalt. Door middel van de powerband passen wij weerstandstraining toe op de spieren zodat je mobilieit, flexibiliteit, kracht en uithoudingsvermogen toenemen. Daarnaast verklein je ook nog eens de kans op blessures. En wat helemaal leuk is! De laatste 10 minuten besteden we volle aandacht aan de billen.

BATTLE ROPE FIT

Met een groep vrouwen in een mooi park een lekker rondje joggen. Maar dan met een zwaar touw! Klinkt leuk toch? Battle rope FIT is een medium/high intensity workout waarbij de focus ligt op conditionele oefeningen om het uithoudingsvermogen te vergroten. Naast deze intervaloefeningen worden er natuurlijk ook kracht oefeningen uitgevoerd om ook deze workout voor functionaliteit en afwisseling te zorgen.