arrow_drop_up arrow_drop_down
beginner

Beginner Workout Special

Voor moeders die vanuit huis willen starten met sporten

Al langer dan 3 maanden niet gesport?

  1. Voel jij je de laatste tijd steeds vaker futloos en heb je weinig energie?
  2. Neem je je steeds weer voor om te gaan sporten maar beland je toch weer op die bank?
  3. Heb je geen idee hoe je je sportroutine weer kan oppakken?
  4. Houden je gedachtes je tegen om weer te gaan starten met sporten?
  5. Vind je het lastig om structureel tijd voor jezelf in te plannen gedurende de week?

Maak van jezelf een prioriteit

Je leven is druk. Je dagen kunnen chaotisch zijn en je kids vragen veel aandacht van je.


Tuurlijk ben je er altijd voor je gezin.


Maar wanneer heb je voor de laatste keer echt een moment voor jezelf gehad? En dan bedoel ik niet dat doelloze bankhangen en netflixen.


Voel je die behoefte om weer meer te gaan bewegen en je sportroutine op te pakken?


Dan heb je die eerste belangrijke stap al gezet:


Bewustwording. 

Je wilt namelijk weer dolgraag:

  • Een energieker gevoel
  • Jezelf vaker op nummer 1 zetten
  • Lekkerder in je vel zitten
  • Regelmatig sporten
  • Kunnen ontspannen zonder schuldgevoel

Start vandaag

beginner

5 Thema Workouts

De Beginner Workout Special biedt jou 5 (gratis) thema workouts aan. Je pakt je sportroutine op bij de basis. Je versterkt deze maand je flexibiliteit, mobiliteit, kracht, stabiliteit en uithoudingsvermogen. Een compleet schema om je workouts veilig en verantwoord op te starten. Workouts zoals stretching & mobility, kracht, conditie en buikspieren komen allemaal voorbij.

Geen Materialen

Dit alles zonder materialen. Oké, een matje is wel handig. Maar geen dumbbells, elastieken of andere gewichten. Het enige gewicht wat je gebruikt is je eigen lichaamsgewicht. 
charda-squat

Speciale Trainingsmethode

Trainen vanuit je eigen lichaamsgewicht wordt in de sportwereld de 'functionele trainingsmethode' genoemd. Tijdens de workouts passen we oefeningen toe die jou dagelijkse activiteiten makkelijker zullen maken. Denk aan: je baby optillen, boodschappen doen, het huishouden (wat al als een workout op zich kan voelen) of de trap oplopen. Alle oefeningen hebben als doel om je lichaam sterker, bekwamer en weerbaarder te maken.  

stap

Grote Impact

De kracht van kleine stappen zetten wordt vaak onderschat. De valkuil is dat wij vrouwen veel te snel willen veranderen. Als we besluiten om gezonder te gaan leven dan gooien we ons hele voedingspatroon om, mogen we niets meer snoepen en leg je jezelf op dat je minimaal 4 keer in de week moet sporten. Top! Maar op de lange termijn houd je dit gewoon niet vol. In het begin zul je sneller gaan maar de kans is erg groot dat jij weer in je oude patronen terugvalt. Daarom is de uitdaging juist om kleine stappen te zetten. Een maand lang 1 keer in de week sporten. Niet meer, niet minder. 

Sport je 1 keer in de week mee?

Doe het deze keer anders. Met kleine stapjes kom je op de lange termijn veel verder en bouw je aan een succesvolle sportroutine die je dit keer wél weet te behouden. Ja, ook als drukke moeder ;) !

50%
De komende maand ontvang je iedere week een 'beginner workout' in je mailbox.
De eerste workout ontvang je vandaag al!
Ja! Ik ga beginnen met sporten
beginner