Pizza gezond

pizza gezond

Pizza gezond

20 minuten

1 persoon

PIZZA GEZOND

Een pizza gezond! Het kan echt. De pizza gezond staat bij ons regelmatig op het menu. Je kan er dan ook eindeloos mee variëren. Voeg in ieder geval lekker veel groenten toe want dat zorgt voor een verzadigd gevoel. Je kan de pizza ook met alleen maar groenten eten maar wil je wat extra’s voeg dan stukjes kip of tonijn toe. Eet smakelijk!

INGREDIËNTEN

  • 1 grote volkoren of meergranen wrap
  • groenten naar keuze
    denk aan: ui, aubergine, champignons, paprika, tomaat,
  • Vlees, gevogelte of vis naar keuze
    denk aan: gehakt, kip, tonijn
  • tomatensaus
  • parmezaanse kaas of mozzarella

BEREIDINGSWIJZE

  1. Verwarm de oven voor op 200 graden
  2. Bestrijk een wrap met een klein beetje gezeefde tomatensaus
  3. Voeg de groenten naar keuze toe
  4. Voeg vlees, gevogelte of vis naar keuze toe
  5. Als topping maak je het af met een klein beetje parmezaanse kaas of mozzarella
  6. De pizza gezond gaat nu voor ongeveer 12 minuten in de oven. Houd de pizza goed in de gaten
1Reactie
  • Lorraine den Hartog
    Geplaatst op 19:48h, 01 juni Beantwoorden

    Ik heb hem gemaakt en hij was heerlijk! Ik ben echt super dol op pizza, maar het is een enorme calorie bom! Deze manier van pizza eten is bijna net zo lekker als de normale pizza ..

Geef een reactie